اپلیكیشن آسیاتك به روز رسانی شد
لیزر تگ: شركت آسیاتك در امتداد افزایش رضایت مشتریان و با هدف ایجاد سهولت در دسترسی مشتركین به خدمات این شركت، اپلیكیشن خودرا به روز رسانی كرده و در دسترس مشتركین قرار داد.
به گزارش لیزر تگ به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی آسیاتك، با رشد تكنولوژی و همه گیر شدن استفاده از موبایل بعنوان اصلی ترین و عمومی ترین وسیله ارتباطی در جهان، استفاده از اپلیكیشن های كاربردی افزایش یافته است.
بر همین اساس مشتركین آسیاتك می توانند در قسمت «سرویس های من» اپلیكیشن آسیاتك، همه سرویس های آسیاتكی خود همچون TD LTE، VOIP و ADSL و غیره را مشاهده كرده و صورتحساب ها، سوابق پرداخت ها و سایر موارد را مدیریت كنند.
همچنین در داشبورد اپلیكیشن آسیاتك، بسادگی مصرف اینترنت شامل مانده حجم و نام سرویس های فعلی، قابل مشاهده و مدیریت است و مشتركین می توانند در قسمت گزارش ها، ریز مصرف، تست كنترل كیفیت سرعت، گزارش هدایا و جوایز را مشاهده و انتخاب كنند.
این گزارش حاكی می باشد در قسمت درخواست های اپلیكیشن آسیاتك نیز امكان درخواست پشتیبانی فراهم بوده و حتی در صورت بروز مشكلات نرم افزاری، مشتركین آسیاتك می توانند درخواست پشتیبانی تلفنی و یا حضوری ارسال نمایند.
نكته حائز اهمیت در این اپلیكیشن، وجود یك قسمت برای سوالات متداول می باشد كه در آن می توان جواب سوالات عمومی و پرتكرار احتمالی را مشاهده كرد.
از نكات قابل توجه دیگر اپلیكیشن آسیاتك امكان خرید انواع سرویس های آسیاتك، حجم اضافه، IP، گیگ باكس و بسته های سرعتی در قسمت خرید است.
در دسترس بودن كل پنل باشگاه مشتریان آسیاتك با تمامی مزایای موجود، از دیگر امكانات اپلیكیشن آسیاتك است.
مشتركین آسیاتكی می توانند با مراجعه به آدرس Apps.asiatech.ir بعد از نصب اپلیكیشن كاربردی آسیاتك، 40 امتیاز باشگاه مشتریان آسیاتك نیز دریافت كنید.
منبع: لیزر تگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب