بازی لیزر تگ در ایران

خواندن احساسات با اپلیكیشن روسی

خواندن احساسات با اپلیكیشن روسی به گزارش لیزر تگ نسخه جدید یك اپلیكیشن روسی قابلیت خوانش احساسات افراد را دارا می باشد. طبق برخی گزارش ها مقامات شهری مسكو ۱۵۰ هزار دوربین مدار بسته را به این اپلیكیشن مجهز نموده اند.



به گزارش لیزر تگ به نقل از ماشابل، سال گذشته NTechLab، یك شركت فناوری روسی اپلیكیشنی به نام Find Face به بازار عرضه كرد كه قابلیت ردیابی افراد در اپلیكیشن VKontakte(معادل روسی توییتر) را براساس پروفایلشان داشت. این اپلیكیشن جنجال های زیادی در خصوص حفظ حریم خصوصی افراد ایجاد كرد.
به هرحال نسخه جدید این اپلیكیشن عرضه شده و قابلیت های بسیار فراتری دارد. Find Face علاوه بر شناسایی صورت، سن و جنسیت فرد می تواند احساسات او را نیز بخواند.
شبكه عصبی مصنوعی Find Face با پردازش حتی بخشی از تصویر یك صورت، وكتوری ایجاد می كند كه به طور كلی ۱۶۰ نقطه از صورت را هدف می گیرد. NTechLab ادعا می كند این نرم افزار می تواند مخزنی حاوی میلیاردها صورت را در كسری از ثانیه جستجو كند. به همین دلیل می توان از آن برای مبارزه با جرایم استفاده كرد.
این شركت از یادگیری عمیق برای خوانش احساسات افراد استفاده می كند. میخایل ایوانف مدیر ارشد اجرایی NTechLab در این باره می گوید: ما محصولی با قابلیت های خارق العاده ساخته ایم كه نه تنها صورت و جنسیت بلكه احساسات افراد را نیز ردیابی می كند. ما در آزمایشگاه احساسات را به سیستم خود آموزش می دهیم. آموزش الگوریتم طوری است كه بتواند احساسات موجود در صورت فرد را درك كند. درست مانند آموزش احساسات به یك كودك.
این درحالی است كه برخی منابع گزارش داده اند شركت سازنده اپلیكیشن با مقامات شهری مسكو همكاری می كند و این محصول را در ۱۵۰ هزار دوربین مدار بسته شهر به كار گرفته است.
 

1396/05/15
21:43:31
5.0 / 5
5553
تگهای خبر: اپلیكیشن , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است