بازی لیزر تگ در ایران

همكاری ایران با ونزوئلا در زمینه علم و فناوری

همكاری ایران با ونزوئلا در زمینه علم و فناوری به گزارش لیزر تگ ایران و ونزوئلا در زمینه علم و فناوری به واسطه تولیدات شركتهای دانش بنیان با یكدیگر همكاری می كنند.



به گزارش لیزر تگ به نقل از پارك فناوری پردیس، «گابریلا خیمنس» وزیر علوم و فناوری و دبیر شورای علوم و فناوری ریاست جمهوری ونزوئلا از پارك فناوری پردیس بازدید نمود.
وزیر علوم و فناوری ونزوئلا در ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه پارك فناوری پردیس، اظهار داشت: ما خدا را شاكریم كه این فرصت همكاری در بخش علوم و فناوری برای هر دو كشور فراهم گشته است كه به ما این امكان را می دهد كه استعدادهای جدیدی را در كشورهایمان به وجود آورده و بتوانیم علم و دانش و فناوری را در كشورمان بوجود آورده را توسعه دهیم؛ همینطور از علوم و فناوری در جهت حفظ و توسعه صلح و رفاه مردم استفاده نماییم.
وی اضافه كرد: با عنایت به دستوراتی كه رئیس جمهورمان داده است، ما می خواهیم در حوزهای علمی و فناوری، به طور گسترده در فعالیت هایی كه توانمندی ما را در حوزه علمی تقویت می كنند، مشاركت داشته باشیم.
خیمنس در مورد بازدید از پارك فناوری پردیس اظهار داشت: آنچه كه ما امروز در اینجا مشاهده كردیم بعنوان یك مرجع بسیار جالب و مهم در حوزه علم و فناوری است. مایلم به مردم ایران به علت ظرفیت ها و توانمندی های بالای علم، تكنولوژی و فناوری كه در كشور شما مشاهده كرده ایم، تبریك بگویم. این فعالیت ها می تواند بعنوان یك مرجع در دنیا شناخته شود.
وی اضافه كرد: علم، توسعه علم و وجدان كاری در ایران قابل مشاهده می باشد. همینطور مردان و زنان بسیار كارآمدی پرورش یافته اند. پیشرفت های عالیِ فنی و تكنولوژیكی ایران كه به دست آورده، موید این است كه علوم و فنون همیشه باید در خدمت مردم باشند. ایجاد علم و دانش یكی از الطاف بزرگ خداوند است كه به ما نشان داده است همیشه باید در این زمینه فعالیت نماییم. مطمئن هستیم كه سرزمین سیمون بولیوار در همكاری با ایران پیروز خواهد شد.
دبیر شورای علوم و فناوری ریاست جمهوری ونزوئلا در ادامه تصریح كرد: فكر می كنم تفاهم نامه ای كه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران امضا خواهیم كرد، فرصت بسیار مناسبی برای توسعه علم در كشور ما خواهد بود.
وی اضافه كرد: با عنایت به اهداف و ایده آل هایی كه سیمون بولیوار داشته است و همچنین رهنمودهایی كه هوگو چاوز رهبر فقید ونزوئلا عرضه كرده است، ما از تمامی فرصت ها در جهت تبادل علم و تكنولوژی بهره برده و قدردانی می نماییم.

1398/08/11
20:58:03
5.0 / 5
4311
تگهای خبر: تكنولوژی , تولید , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است