بازی لیزر تگ در ایران

فراهم كردن بستر صادرات محصولات دانش بنیان به هندوستان

فراهم كردن بستر صادرات محصولات دانش بنیان به هندوستان به گزارش لیزر تگ رئیس مركز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی با اشاره به سفرشركت های دانش بنیان به هند اظهار داشت: با این سفرها، بستر صادرات به هندوستان و عقد قراردادهای تجاری بین شركت ها فراهم می شود.



به گزارش لیزر تگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی مرتضی بی رنگ در مورد جزئیات سفر شركت های دانش بنیان به هند، اظهار داشت: مركز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، ۹ نفر از نمایندگان شركت های دانش بنیان را با هدف زمینه سازی برای بهبود شرایط اقتصادی كشور با كمك صادرات محصولات فناورانه، به هند اعزام كرد.
وی اضافه كرد: نمایندگان شركتهای دانش بنیان در نشست های تجاری برگزار شده در كشور هند شركت كردند. هدف از شركت در این جلسه ها فراهم كردن بستر صادرات به كشور هندوستان و عقد قراردادهای تجاری بین این شركت ها با همتایان هندی بود.
علی مرتضی بی رنگ رئیس مركز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی هم در دوره دیپلماسی فناوری كه توسط اندیشكده پژوهش و سیستم های اطلاعاتی برای كشورهای در حال توسعه برگزار شد، در جمعی مشتمل بر ۳۲ نفر از معاونین بین الملل و دیپلمات های ۲۷ كشور جهان در مورد تجربیات جمهوری اسلامی ایران در حوزه دیپلماسی علم و فناوری سخنرانی كرد.
این اندیشكده كه توسط دولت هند حمایت مالی می شود، در انتخاب موضوعات پژوهشی و انتشار نتایج مستقل عمل می كند. اندیشكده در كنار سایر فعالیت های خود به برگزاری دوره های توانمندسازی در زمینه های تجارت بین الملل، همكاری كشورهای جنوب - جنوب، توسعه پایدار و مواردی از این دست اقدام می كند.

1397/11/04
15:12:42
5.0 / 5
4787
تگهای خبر: اطلاعات , فناوری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است