بازی لیزر تگ در ایران

كاربران آیفون قابلیت جدید واتس اپ را دریافت نمایند

كاربران آیفون قابلیت جدید واتس اپ را دریافت نمایند به گزارش لیزر تگ كاربران آیفون از این پس قادر خواهند بود در گروههای واتس اپ، به پست های به اشتراك گذاشته شده توسط اعضای موردنظر واكنش و پیام خصوصی دهند.



به گزارش لیزر تگ به نقل از ایسنا، همانطور كه پیشتر كارشناسان و تحلیلگران برآورد كرده بودند، اپلیكیشن پیام رسان واتس اپ اخیرا قابلیت جدیدی را برای كاربران گوشیهای آیفون فراهم آورده است تا بدان وسیله بتوانند در گروههای واتس اپ در صورت تمایل به ارتباط با اعضای فعال در گروهی كه پست گذاشته اند، تنها با گذاشتن انگشت دستان خود بر روی پست مربوطه، از گزینه بیشتر ( More ) بر روی گزینه پاسخ خصوصی و مخفی ( reply privately) كلیك كرده و با انتخاب آن، با افراد موردنظر خود ارتباط برقرار كنند.

بر اساس گزارش وب سایت PhoneWorld Magazine، اپلیكیشن پیام رسان واتس اپ كه یكی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان های جهان است هم از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می كند و از پروتكل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی كاربرانش برخوردار می باشد.

این اپلیكیشن كه برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده می باشد، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پركاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد كه مكالمات و اطلاعات مبادله شده میان كاربران و مخاطبان به صورت كامل محافظت شده بوده و مكالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از جانب نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شركت فیسبوك با در اختیار گرفتن و تصاحب شركت واتس اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار به دست آورد و از آن زمان تابحال هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.طبق تازه ترین آمار انتشار یافته در ژانویه ۲۰۱۸، پیام رسان واتس اپ الان میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون كاربر فعال در ماه است.








1397/10/25
18:36:02
5.0 / 5
4820
تگهای خبر: iOS , اپل , اپلیكیشن , اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است