بازی لیزر تگ در ایران
مدیرعامل مخابرات ایران اعلام كرد

قابلیت شارژ مجدد كارت های تلفن همگانی، جزئیات برقراری تماس تلفنی مجانی

قابلیت شارژ مجدد كارت های تلفن همگانی، جزئیات برقراری تماس تلفنی مجانی به گزارش لیزر تگ قابلیت شارژ مجدد كارت های تلفن همگانی با عنایت به نیاز بعضی از افراد جامعه و راه اندازی سرویس ˮمهمان منˮ با كاربرد شارژ در مقصد، برای این كه تماس تلفنی مخاطبان شركت ها هزینه ای برای تماس گیرنده نداشته باشد، از خدماتی است كه خبر راه اندازی آن به تازگی توسط شركت مخابرات ایران اعلام شده است.


به گزارش لیزر تگ به نقل از ایسنا، سیدمجید صدری - مدیرعامل شركت مخابرات ایران- با اشاره به نیاز بعضی از افراد جامعه به استفاده از كارت های تلفن همگانی، بیان كرد: باآنكه تولید كارت های اعتباری تلفن همگانی در دنیا به علت فناوری قدیمی آنها منسوخ شده است، ولی مخابرات ایران هم چنان با عنایت به نیاز جامعه بر تأمین ارتباط هم وطنان گرامی با استفاده از تلفن های همگانی كارتی تاكید دارد. فاز اول اجرای این پروژه بزودی از استان تهران آغاز خواهد شد.

در خیلی از نقاط جهان به علت قدیمی بودن فناوری این نوع تلفن ها، عرضه این سرویس به صورت كامل متوقف شده و هزینه های نگه داری و تأمین تجهیزات این تلفن ها تقریباً سه برابر درآمدزایی آن هاست. صدری در این باره گفته است: شركت مخابرات ایران در جهت شعار ارتباطی فراگیر با عنایت به كم شدن تولید كارت های اعتباری تلفن همگانی در نظر دارد كه استفاده از این دستگاه ها را هم چنان فعال باقی نگه دارد.

وی با بیان این كه شركت مخابرات ایران طرح های متعددی در جهت به روزرسانی تلفن های همگانی و عرضه نسل جدید كارت های تلفن در دست بررسی و انجام تست های تكمیلی دارد، اظهار داشت: با استفاده از دانش شركت های داخلی تا آخر سال جاری، بخش عمده ای از این تلفن ها به روزرسانی خواهد شد. در روش جدید به روزرسانی تلاش شده است كه كاربران تلفن های همگانی هم چنان از كارت های تلفن در اختیار خود استفاده و پس از اتمام اعتبار آن بتوانند نسبت به شارژ و استفاده مجدد از آن اقدام نمایند.

مدیرعامل شركت مخابرات ایران هم چنین توضیح داد: بعد از انجام این به روزرسانی، كارت های تلفن یك بارمصرف موجود به كارت های تلفن قابل شارژ تبدیل می گردد. با عنایت به این كه بخش عمده ای از كاركرد تلفن های همگانی مربوط به بخش های متراكم گروه خاص جمعیتی مثل (ندامتگاه ها، خوابگاه ها، پادگان ها و غیره) است، شركت مخابرات ایران در تلاش است تا با عنایت به تمامی امكانات و ظرفیت های خود ارتباطات تمامی هم وطنان در سراسر كشور را به بهترین شكل ممكن و در جهت تحقق شعار ارتباطی فراگیر، پایدار نگه دارد.

راه اندازی سرویس جدید مخابرات

شركت مخابرات ایران در خبری دیگر، از طریق اندازی سرویسی تحت عنوان «مهمان من» از آغاز بهمن ماه اطلاع داده بود. مدیرعامل شركت مخابرات ایران درباره ی این سرویس توضیح داد: با راه اندازی سرویس جدید، با كاربرد شارژ در مقصد، تمام مشتریان می توانند نسبت به دریافت تماس تلفنی مخاطبان خود به گونه ای اقدام نمایند كه هیچ هزینه ای برای تماس گیرنده نداشته باشد.

در این طرح كه به ازای تماس از كلیه شماره های تلفن ثابت شركت مخابرات ایران از اول بهمن ماه سال جاری اجرایی می شود، درصورتی كه شماره متقاضی به صورت شارژ در مقصد نشانه گذاری شود، تماس مخاطبان با شماره موردنظر، به صورت مجانی محاسبه شده و هزینه های تماس برای فرد گیرنده تماس منظور خواهد شد.

برای استفاده از این سرویس نیاز به دریافت شماره جدید نیست و هم چنین كلیه مشتریان شركت مخابرات ایران می توانند درخواست فعال سازی سرویس میهمان من را روی شماره های جاری خود داشته باشند. با استفاده از این سرویس، كلیه شهروندان، صاحبان مشاغل، شركت های خدماتی، سازمان ها و دستگاه های دولتی و خصوصی و هم چنین دارندگان مراكز تماس می توانند برای پاسخگویی به انواع نیازمندی های شهروندان به گونه ای اقدام نمایند كه تماس تلفنی مخاطبان هیچ هزینه ای برای فرد تماس گیرنده نداشته باشد.

تمام مشتریان شركت می توانند برای اطلاع از جزئیات این سرویس و ثبت درخواست خود، از اول بهمن ماه سال جاری به پرتال شركت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و یا یكی از مراكز عرضه خدمات تلفن ثابت رجوع كنند.




1397/10/24
20:51:49
5.0 / 5
4456
تگهای خبر: تولید , خدمات , دستگاه , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است