بازی لیزر تگ در ایران

فعالیت كارخانه سامسونگ در چین متوقف گردید

فعالیت كارخانه سامسونگ در چین متوقف گردید لیزر تگ: سخنگوی شركت كره ای سامسونگ روز چهارشنبه از توقف فعالیت و خط تولید یكی از كارخانه هایش در چین آگاهی داد.


به گزارش لیزر تگ به نقل از ایسنا، به نظر می آید كه افزایش هزینه های نهایی و ركود اقتصادی در جهان دامان غول های تكنولوژی و شركت های تولیدكننده موبایل نظیر سامسونگ را باز گرفته است و این شركت ها تصمیم گرفته اند كه بعلت كاهش میزان فروش گوشیهای هوشمند و همین طور افزایش هزینه های نهایی در تولید محصولات فناوری به كاهش ظرفیت خط تولید بپردازند.
سخنگوی شركت كره ای سامسونگ امروز ـ چهارشنبه ـ در این خصوص خاطرنشان كرده است كه می خواهد تحت تاثیر كاهش فروش و افزایش هزینه و دستمزد كارگران در چین یكی از كارخانه های خود در این كشور را به صورت موقت متوقف اعلام نماید.
برمبنای گزارشی كه در رویترز آمده است، سامسونگ علاوه بر شهر تیانجین چین واقع در شمال شرقی این كشور كه مقرر است فعالیت آن طبق اعلام سخنگوی این شركت بزودی متوقف شود، در هوئیژو واقع در جنوب استان گوان دانگ چین باز كارخانه دارد.
به نظر می آید كه سامسونگ بجای چین می خواهد تمركز خودرا بر روی كشورهای دیگر و ارزان تری همچون ویتنام و هند بگذارد تا علاوه بر كاهش هزینه، درگیر مسائل دیگر و تنش های سیاسی با آمریكا نشود.



1397/09/22
14:08:59
5.0 / 5
4555
تگهای خبر: تكنولوژی , تولید , سامسونگ , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است