بازی لیزر تگ در ایران

حضور گیم سازان ایرانی در گیم كانكشن فرانسه

حضور گیم سازان ایرانی در گیم كانكشن فرانسه لیزر تگ: صنعت بازی سازی ایران با داشتن ۱۲ غرفه در نمایشگاه تجاری گیم كانكشن فرانسه حضور می یابد.


به گزارش نت واش به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه تجاری گیم كانكشن فرانسه، یكی از معتبرترین رویدادهای تجاری صنعت بازی در دنیا است كه با هدف انجام معاملات تجاری بین سازنده و ناشر برگزار می گردد.

با توجه به موثر بودن این نمایشگاه در امر تجارت بازی، در سال های اخیر بنیاد ملی بازی های رایانه ای از بازی سازان ایرانی حمایت می كرد تا در این نمایشگاه حضور داشته باشند و عموما با عنایت به محدودیت های موجود به طور میانگین از سه شركت حمایت می شد. امسال هم بعد از دریافت درخواست ها، سه شركت سورنا، پاییزان و Black Cube Games از سوی بنیاد مورد حمایت گرفته و غرفه خواهند داشت.

پس از عرضه پیشنهاد ویژه ی گیم كانكشن فرانسه برای بازی سازان ایرانی به علت روابط حسنه با بنیاد ملی بازی های رایانه ای كه یك پكیج ویژه با تخفیف ۸۴ درصدی بود؛ بازی سازان ایرانی هم به خوبی از این فرصت استفاده كردند. این پكیج شامل غرفه ۴ متری و دو بلیت حضور در نمایشگاه می شد.

هشت شركت ایرانی راسپینا، آناشید، نوآگیمز، آواگیمز، ایدك و استودیو هنر نور و حركت، دیجیتال درگون و دیدما؛ شركت های فعال صنعت بازی در ایران هستند كه به عنوان غرفه دار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای هم غرفه ای اختصاصی برای خود و رویداد تی جی سی سال آینده در این نمایشگاه خواهد داشت و بدین ترتیب سهم صنعت بازی ایران در نمایشگاه گیم كانكشن به ۱۲ غرفه می رسد كه تابحال بی سابقه بوده است. علاوه برآن بعضی از بازی سازان ایرانی هم به صورت مستقل و به عنوان شركت كننده و نه غرفه دار در این نمایشگاه شركت خواهند كرد.

تاكنون بخش زیادی از صادرات بازی های ایرانی به بازارهای جهانی با استفاده از همین حضور در نمایشگاه های بین المللی چون گیمزكام و گیم كانكشن اتفاق افتاده است.

نمایشگاه گیم كانكشن از تاریخ ۱۰ آبان به مدت سه روز در شهر پاریس برگزار می گردد.



 

1396/07/26
21:32:20
5.0 / 5
5047
تگهای خبر: اپلیكیشن , بازی , بازی سازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است