بازی لیزر تگ در ایران
با دكمه ضدخروپف؛

تختخواب رباتیك هم تولید شد

تختخواب رباتیك هم تولید شد لیزر تگ: تولید رباتی كه بتواند كار رختخواب را انجام دهد، ایده ای جالبی به نظر می آید. اما عملیاتی كردن این ایده كار چندان ساده ای به نظر نمی رسد.



به گزارش لیزر تگ به نقل از دیجیتال ترندز، اخیرا رباتی به نام «پرپل پاوربیس» تولید شده كه با اینكه از نظر ظاهری شباهت زیادی با تختخواب های عادی دارد، اما می تواند راحتی و آسایش بیشتری را در زمان خوابیدن برای افراد به ارمغان آورد.
این ربات با بررسی موقعیت محیطی نه تنها محل مناسبی برای استقرار خود بعنوان رختخواب را مشخص می كند، بلكه می تواند ارتفاع خویش را هم در بهترین شرایط تنظیم كند تا خواب آسوده ای برای افراد رقم بخورد.
این رختخواب رباتیك همراه با یك دستگاه كنترل از طریق دور عرضه می گردد كه با استفاده از آن می توانید موقعیت های مختلفی را برای استقرار آن به منظور مطالعه، تماشای تلویزیون، خوابیدن و غیره تنظیم كنید. ارتفاع تخت یادشده هم در سه ارتفاع مختلف تنظیم می گردد.
رختخواب یادشده با بالا و پایین آوردن سر یا تغییر موقعیت فرد در حین خواب به صورت هوشمند تغییر وضعیت داده و بعنوان مثال بخشی كه در زیر سر قرار می گیرد را در صورت ضرورت بالاتر می آورد تا فرد بهتر بخوابد. تغییرات یادشده امكان دارد به صورت همزمان رخ دهند و همراه با اقدامات دیگری هم باشند.
دكمه ضدخروپف این رختخواب رباتیك هم وضعیت سر فرد را در صورت خر خر كردن به صورت خودكار تغییر می دهد تا خروپف وی متوقف شود. تختخواب یادشده را می توان به شكل دفتر كار خانگی هم درآورد و جالب اینكه محصول مذكور به همین علت به خروجی برقی و پورت یو اس بی هم مجهز است. قیمت مدل پایه این محصول ۱۳۹۹ دلار است.

1397/04/04
15:02:20
2.5 / 5
4956
تگهای خبر: ربات , رباتیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
قیمت تشریفات عروسی:
https://markaztalar.com/%D8%AA%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%81%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C-1
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است