بازی لیزر تگ در ایران

عكاسی تا عمق ۳۰ متری آب با یك دوربین جان سخت

عكاسی تا عمق ۳۰ متری آب با یك دوربین جان سخت لیزر تگ: شركت پاناسونیك از عرضه دوربین عكاسی تازه و خودكار خود به نام لومیكس تی اس ۷ اطلاع داده كه همچون محصولات بسیار مستحكم و جان سخت این شركت به حساب می آید.



به گزارش لیزر تگ به نقل از ورج، با استفاده از این دوربین می توان تا عمق ۳۰ متری آب عكاسی كرد. علاوه بر این دوربین یادشده ضد گرد و خاك، ضد شوك و ضدسرما هم هست و به راحتی می توان از آن در دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد هم بهره برد.
دقت این دوربین ۲۰.۴ مگاپیكسل بوده و با استفاده از آن می توان در هر ثانیه تا ۱۰ عكس تهیه كرد. فیلم برداری ویدئویی با استفاده از این دوربین با دو سرعت ۳۰ و ۲۴ فریم در ثانیه ممكن بوده و برای سهولت استفاده یك نمایشگر ال سی دی هم به دوربین یادشده اضافه شده است.
قدرت زوم اپتیكال این دوربین ۴.۶x است و سازگاری با شبكه های وای – فای انتقال سریع تصاویر گرفته شده با استفاده از این گوشی را ممكن می كند. همینطور یك برنامه تلفن همراه هم برای گوشی یادشده در نظر گرفته شده است.
امكان نصب كارت حافظه و اتصال به حافظه یو اس بی هم برای دوربین یادشده در نظر گرفته شده است. قیمت این دوربین كه تابستان امسال روانه بازار می گردد ۴۵۰ دلار است.

1397/02/25
15:29:04
5.0 / 5
5170
تگهای خبر: دوربین , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است