بازی لیزر تگ در ایران
با امكان سفارش با اپلیكیشن؛

طرح اولیه مسافركش های خودران رونمایی گردید

طرح اولیه مسافركش های خودران رونمایی گردید لیزر تگ: یك شركت خودروسازی از طرح اولیه خودروی خودران خدماتی رونمایی كرده كه می توان با كمك اپلیكیشن آن را سفارش داد. این خودرو برقی است.



به گزارش لیزر تگ به نقل از نیواطلس، رنو در نمایشگاه اتومبیل ژنو از طرح اولیه خودروی الكتریكی خودران EZ-GO رونمایی نمود. این خودرو جهت استفاده در خدمات و سرویس های عمومی تولید شده و احیانا در آینده نزدیك به رقیبی برای تاكسی ها و رانندگان اوبر تبدیل می گردد.
به گفته این شركت خودرو سازی ایده اصلی آن است كه افراد می توانند در یك اپلیكیشن مخصوص EZ-GO را سفارش داده و به هر نقطه ای از شهر سفر كنند. همینطور آنها می توانند جهت استفاده از خودرو به یكی از ایستگاه های مخصوص EZ-GO در شهر رجوع كنند.
این خودروی خودران در مبدا مورد نظر كاربر حاضر می شود، درها را برای مسافران باز می كند، سطح كف خودرو پایین تر می آید و افراد می توانند از روی رمپ وارد وسیله نقلیه شوند.

سرعت این خودرو هیچگاه از ۵۰ كیلومتر برساعت بیشتر نمی گردد. EZ-GO دارای چهار چرخ متحرك است و می تواند به راحتی فاصله خویش را از خودروی جلویی حفظ كند، در یك لاین حركت نماید و در صورت ضرورت آن را تغییر دهد و در تقاطع ها به صورت خودكار مسیر را انتخاب می كند.
در EZ-GO از سنسورهای مختلف مانند رادار، لیدار، دوربین و سنسورهای اولتراساوند استفاده می گردد. این حسگرها هنگام حركت خودرو فعال می شوند. (لیدار یكی از فناوری های سنجش از طریق دور است كه با استفاده از روشن كردن هدف با لیزر و تجزیه و تحلیل نور منعكس شده، فاصله ها را اندازه گیری می كند).
خودرو ظرفیت ۶ مسافر را دارد. همینطور روی شیشه سقف آن اطلاعاتی مانند مدت زمان باقیمانده تا مقصد یا توقفگاه های بعدی نمایش داده می گردد. EZ-GO با توجه بر طرح اولیه SYMBIOZ از همین شركت تولید شده است.
همچنین رنو اعلام نموده نوعی خدمت تجاری تاكسی رباتیك را تا آخر برنامه استراتژیك Drive The Future (۲۰۱۷-۲۰۲۲ میلادی) عرضه می كند.

1396/12/17
20:49:48
5.0 / 5
4213
تگهای خبر: اپل , تولید , خدمات , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است