به گزارش لیزر تگ به نقل از وزارت آموزش و پرورش، محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت در سی و ششمین جلسه وبیناری اتاق وضعیت این معاونت که با حضور وبیناری معاونین تربیت بدنی و سلامت، رؤسای ادارات، رؤسای هیات های ورزش دانش آموزی و کارشناسان سرتاسر کشور برگزار شد، از کوشش های بی شائبه تمامی استانها در برگزاری شایسته برنامه های گرامیداشت هفته سلامت، تشکر و از استانهای میزبان، بابت پوشش سراسری و پیگیری های مجدانه و اجرای باکیفیت این برنامه تقدیر نمود.
معاون تربیت بدنی و سلامت به تغییرات در هیات رئیسه فدراسیون ورزش دانش آموزی اشاره نمود و با اظهار امیدواری برای حفظ سلامت و امنیت برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ورزش دانش آموزی، افق پیش روی برنامه ها و فعالیتهای این حوزه را روشن قلمداد کرد.
در این جلسه استانهای میزبان به ارایه گزارش مختصری از اقدامات خود در هفته سلامت پرداخته و مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی، سرکارخانم گودرزی گزارش اقدامات و آمار غائی استانها را اعلام نمود.
در ادامه بعد از پخش گزارش تصویری از مسابقات بازیهای فکری، حسن محمدی سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز به ارایه گزارش آماری رشته های این مسابقات دربخش دانش آموزی و فرهنگیان، پرداخت.
محمد جعفری در بخش پایانی این جلسه؛ حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت را، حوزه ای خیلی گسترده توصیف کرد و اظهار داشت: رسیدن به اهداف متعالی این حوزه در گروی تلاش همگانی و خردورزی جمعی است.
وی طنین انداز شدن صدای برنامه های هفته تربیت بدنی، کاروان مهربا نشاط، جام اقتدار، هفته سلامت و سایر برنامه ها مرتبط را حاصل تفکر تیمی، حضور صاحبنظران و پیشکسوتان و تلاش شبانه روزی تمامی عوامل سهیم و مؤثر دانست.
معاون وزیر ضمن اشاره به اهمیت نقش استانها در اجرای پرقدرت برنامه ها، نقش مهم و این رسالت خطیر را متوجه آحاد همکاران استانی مطرح کرد.
جعفری از آخرین وضعیت مسابقات ورزشی دانش آموزان در روزهای تابستان، اظهار داشت: این مسابقات در مرحله بازبینی وسیاست گذاری است و شیوه نامه مسابقات ورزشی به زودی تدوین و در دسترس استانها قرار خواهد گرفت.
منبع: lazertag.ir