شفاف سازی درباره ی اختلال خدمات آسیاتک در استان البرز
به گزارش لیزر تگ، شرکت آسیاتک باتوجه به اختلال در عرضه خدمات اینترنت پر سرعت آسیاتک طی ۲۴ ساعت گذشته در استان البرز اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش لیزر تگ به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال دیتای آسیاتک، با عنایت به اختلال در ارائه خدمات اینترنت پر سرعت آسیاتک طی ۲۴ ساعت گذشته در استان البرز، به اطلاع مشترکان عزیز می رسانیم:
در تاریخ یازدهم و دوازدهم شهریور ۱۴۰۴، شرکت مخابرات استان البرز بدون اطلاع رسانی قبلی به شرکت آسیاتک مبادرت به اعمال تغییرات فنی کرده که سبب اختلال در راه اصلی ارتباط ما با این استان و قطع خدمات رسانی شده است.
پیش از هر چیز از همه مشترکان گرامی استان البرز بابت این اختلال عذرخواهی می کنیم! آسیاتک طبق مفاد SLA (توافق نامه سطح خدمات) خودرا متعهد به جبران این قطعی می داند. در این راستا از مشترکان عزیز تقاضا می نماییم، برای جبران این زمان جزییات اعمال SLA را بصورت شفاف بوسیله سامانه مشترکان آسیاتک اعلام و درخواست کنند.
این حادثه خارج از اختیار، بار دیگر اهمیت حیاتی تحول فناوری و نوآوری در مدیریت زیرساخت های ارتباطی کشور را آشکار می کند! عمده زیرساخت فعلی در اختیار یک اپراتور انحصاری است، همین طور با فرایندهای سنتی و غیر چابک اداره می شود که امکان واکنش سریع و هماهنگی موردنیاز برای کاهش تأثیر قطعی در وضعیت بحرانی را ندارد. این ساختار مانع از موانع اصلی توسعه پایدار، پیشرفت تجربه کاربری و درنهایت کیفیت اینترنت و ارتباطات کشور است.
ما باور داریم گذار به مدلهای نوین و غیرانحصاری شبکه، تنوع مسیرهای ارتباطی و استفاده از فناوری های نسل جدید، می تواند کشور را به سوی یک اکوسیستم ارتباطی پایدار، چابک، با کیفیت و با ریسک اختلال پایین هدایت کند. فراتر از آن، امکان دسترسی عادلانه شهروندان به اینترنت در سراسر کشور، ازجمله استان معظم البرز را تضمین می نماید.
در پایان، از صبوری، همراهی و همدلی شما سپاسگزاریم و تأکید می نماییم ارائه خدمات با بالاترین استاندارد، تعامل شفاف با شما عزیزان برای بهبود زندگی روزمره کاربران اولویت همیشگی ماست. به طور خلاصه به گزارش لیزر تگ به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، با توجه به اختلال در عرضه خدمات اینترنت پر سرعت آسیاتک طی ۲۴ ساعت گذشته در استان البرز، به اطلاع مشترکان عزیز می رسانیم: در تاریخ یازدهم و دوازدهم شهریور ۱۴۰۴، شرکت مخابرات استان البرز بدون اطلاع رسانی قبلی به شرکت آسیاتک اقدام به اعمال تغییرات فنی کرده که سبب اختلال در راه اصلی ارتباط ما با این استان و قطع خدمات رسانی شده است. در پایان، از صبوری، همراهی و همدلی شما سپاسگزاریم و تاکید می نماییم عرضه خدمات با بالاترین استاندارد، تعامل شفاف با شما عزیزان برای بهبود زندگی روزمره کاربران اولویت همیشگی ماست.
منبع: lazertag.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان لیزرتگ در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲