بازی لیزر تگ در ایران

رکود فناوری به تیک تاک رسید

رکود فناوری به تیک تاک رسید به گزارش لیزر تگ، سرویس ویدئوی کوتاه تیک تاک، هدف درآمد تبلیغاتی سال ۲۰۲۲ را حدود دو میلیون دلار کاهش داده که پیامد رکود جهانی دامن گیر شرکتهای فناوری بزرگ را نشان داده است.



به گزارش لیزر تگ به نقل از ایسنا، بلومبرگ به نقل از یک منبع مطلع نوشت: شو زی چو، مدیرعامل تیک تاک در دیدار با شماری از کارمندان این اپلیکیشن چینی، پیشبینی خود از درآمد تبلیغات سال ۲۰۲۲ را از ۱۲ میلیارد دلار برآورد قبلی، به ۱۰ میلیارد دلار کاهش داده است. این بازنگری شامل بخش های کسب و کار کوچک تر مانند تجارت الکترونیکی نیست.

بازبینی هدف درآمد تبلیغاتی، منعکس کننده کاهش جهانی هزینه بازاریابی به علت محدود شدن بودجه شرکت ها و مصرف کنندگان و آمادگی در مقابل رکود احتمالی است. خیلی از شرکتهای بزرگ فناوری همچون آلفابت، آمازون، متا و مایکروسافت، نتایج مالی گزارش کردند که ضعیف تر از حد معمول بوده و صدها میلیون تا میلیارد دلار از ارزش بازار خویش را از دست داده اند.

موفقیت اپلیکیشن های تیک تاک و نسخه چینی آن دوین، شرکت بایت دنس را به ارزشمندترین استارتاپ جهان تبدیل نموده است اما این شرکت بین مقابله چین با قدرت گرفتن شرکتهای اینترنتی و ظن واشنگتن به این سرویس ها، تحت فشار قرار گرفته است. نگرانی ها نسبت به اینکه تیک تاک چطور اطلاعات کاربران آمریکایی را نگهداری می کند و مدیریت جریان اطلاعات بین کارمندان در چین و کشورهای دیگر، در بین قانونگذاران و سیاستمداران آمریکایی تجدید شده است. تیک تاک مثل اغلب پلت فرم های شبکه اجتماعی، اغلب درآمدش را از تبلیغات به دست می آورد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، بایت دنس برنامه عرضه اولیه عمومی را با فراری شدن سرمایه گذاران از دارایی های پرریسک، به تاخیر انداخته است. اپلیکیشن دوین درآمد بسیار بیشتری دارد اما مشخص نیست رکود چین بر این سرویس ویدئویی چه تاثیری خواهد گذاشت.





منبع:

1401/08/20
14:05:48
0.0 / 5
400
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است