بازی لیزر تگ در ایران

شبكه 5G ایمن است خیالتان راحت

شبكه 5G ایمن است خیالتان راحت لیزر تگ: كمیسیون بین المللی حفاظت از اشعه های غیر یونیزه با به روز رسانی دستورالعملهای خود اعلام نمود كه شبكه 5G از ایمنی كافی برخوردار بوده و به سلامت انسان صدمه ای وارد نخواهد كرد.


به گزارش لیزر تگ به نقل از ایسنا، در یك سال اخیر تلاش اپراتورهای مخابراتی و غول های تكنولوژی برای توسعه فناوری نسل پنجم شبكه اینترنت همراه شدت گرفته و هر یك از آنها در تلاشند با همكاری یكدیگر مناطق مختلف جهان را تحت پوشش نسل پنجم و پرسرعت شبكه اینترنت همراه قرار دهند. این در حالیست كه گزارش های مختلفی از طرف جامعه بین المللی و دانشمندان فعال در حوزه فناوری انتشار یافته است كه به تشریح دقیق جزئیات و علت و بررسی معایب و مضرات راه اندازی نسل پنجم اینترنت همراه پرداخته اند.
در این گزارش ها دانشمندان از تمامی دولت های جهان درخواست و تقاضا كرده بودند كه هر چه سریع تر اقدامات لازم بمنظور جلوگیری از توسعه و راه اندازی شبكه ۵G را انجام دهند؛ چونكه این شبكه خطرات و تهدیدات جدی برای سلامتی شهروندان كشورهای مختلف ایجاد خواهدنمود.
آنها بر این باور بودند كه شبكه ۵G برای خیلی از شركت های مخابراتی و كشورهایی كه با آنها قرارداد بسته اند، سودآوری بسیار بالایی دارد و حتی در صورتیكه برای سلامت انسان و محیط زیست خطرآفرین باشد با لابی گری اهتمام خواهند كرد كه نتایج تحقیقات مربوطه را تحریك كرده و آنرا رسانه ای نكنند.
پس از آن پروژه بررسی معایب و مضرات شبكه ۵G در ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی به درخواست كمیسیون اتحادیه اروپا شروع به كار كرد تا تمامی تهدیداتی كه توسعه و برقراری این دسته از شبكه اینترنت در كشورهای مختلف ایجاد می كند، را بررسی و ارزیابی كند.
حالا طبق گزارش گاردین، كارشناسان و متخصصان كمیسیون بین المللی حفاظت از اشعه های غیر یونیزه مستقر در آلمان دریافت و اعلام نموده اند كه فركانس های منتشره از شبكه ۵G برای سلامتی انسان و محیط زیست مضر نبوده و به آن هیچ صدمه ای وارد نخواهد كرد؛ بدین سبب این نسل جدید و پرسرعت از اینترنت ایمنی لازم را برای توسعه و راه اندازی در كشورهای مختلف جهان داراست. البته این كمیسیون سطوح بررسی و دستورالعمل های خودرا تغییر داده و به بالاترین سطح افزایش داده است و این بدان معناست كه كشورهای مختلف در صورت تمایل به راه اندازی شبكه ۵G باید از استانداردها و پروتكل های تعیین شده توسط این كمیسیون پیروی كنند تا سلامت شهروندانشان به مخاطره نیفتد.




منبع:

1398/12/23
15:00:46
5.0 / 5
3647
تگهای خبر: اپراتور , استاندارد , اشعه , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است