بازی لیزر تگ در ایران
در حوزه تجهیزات پزشكی؛

محصولات فناوری ایرانی در آلمان به نمایش گذاشته شد

محصولات فناوری ایرانی در آلمان به نمایش گذاشته شد به گزارش لیزر تگ محصولات فناوری ایرانی كه قابلیت صادرات دارند در نمایشگاه تجهیزات پزشكی آلمان Medica ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شد.



به گزارش لیزر تگ به نقل از مهر، چهارمین پاویون ملی محصولات های تك ایران در نمایشگاه مدیكا با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و یك شركت بعنوان برگزار كننده اواخر آبان ماه سال جاری در شهر دوسلدورف آلمان برپا شد.
نمایشگاه «مدیكا» بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان در حوزه تجهیزات پزشكی و بهداشتی است كه هر ساله تعداد زیادی از متخصصان و فعالان این حوزه از سرتاسر جهان را گردهم می آورد تا آخرین دستاوردها و نوآوری های خویش را در حوزه تجهیزات پزشكی به نمایش بگذارند.
این نمایشگاه با حضور بیشتر از ۵۰۰۰ غرفه دار از ۱۲ تا ۱۵ نوامبر در دوسلدورف آلمان برپا شد. در این دوره با رایزنی های انجام شده با برگزاركنندگان نمایشگاه فضایی حدود ۱۸۰ متر در سالن ۱۴ نمایشگاه به پاویون ملی ایران اختصاص داده شد.
تعداد ۱۲ شركت تولیدكننده تجهیزات پزشكی و بیمارستانی ساخت داخل در این نمایشگاه حضور داشته و به معرفی محصولات خود در نمایشگاه پرداختند. همینطور حضور این دسته از شركت ها با حمایت ۷۰ درصد هزینه های اجاره غرفه، غرفه سازی و حمل و نقل شركت ها در این نمایشگاه حمایت شده است.
این شركت ها با استفاده از ارزیابی آمادگی صادراتی و بر اساس معیارهای كیفی محصول و شركت تایید شدند و انتخاب شركت ها هم مواردی همچون هایتك بودن محصول، سابقه صادرات، مجهز بودن به ابزار تبلیغاتی و استاندارد بین المللی و طراحی مناسب مد نظر قرار گرفت.
شركت های حاضر با هدف های مختلفی نظیر توسعه بازارهای صادراتی و یافتن شركای تجاری، اعطای نمایندگی فروش به خریداران جهان، آشنایی با سطح فناوری و توان رقبا، دریافت و تامین تكنولوژی و یا محصولات موردنیاز برای تولیدات خود در نمایشگاه حضور داشتند.

1397/09/09
01:21:07
5.0 / 5
4242
تگهای خبر: استاندارد , تبلیغات , تكنولوژی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است