مدیركل آموزش و پرورش البرز:
امتحانات خرداد در البرز حضوری است
به گزارش لیزر تگ، البرز _ امتحانات خرداد ماه دوره اول و دوم متوسطه در تمام پایه ها به جز یازدهم و دوازدهم نهایی، بصورت حضوری انجام می شود.
به گزارش لیزر تگ به نقل از مهر، فرزاد شعبانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت از برگزاری حضوری امتحانات خرداد ماه برای دوره اول و دوم متوسطه اطلاع داد و اظهار داشت: امتحانات پایه های هفتم، هشتم، نهم، دهم، فنی حرفه ای و کاردانش به شکل حضوری انجام می شود. وی ادامه داد: دروس غیرنهایی متوسطه نظری نیز حضوری است اما پایه های یازدهم و دوازدهم امتحان غائی و کشوری خواهند داشت. مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: این تصمیم در صورت ادامه شرایط فعلی کشور اجرا می گردد و امتحانات نوبت دوم از ۹ خرداد شروع می شود. شعبانی همین طور از خانواده ها خواست با همراهی خود به کیفیت بهتر آزمون های پایان سال کمک کنند.
منبع: لیزر تگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان لیزرتگ در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱