بازی لیزر تگ در ایران

مایكروسافت پلت فرم مدیریت واكسن كرونا عرضه نمود

مایكروسافت پلت فرم مدیریت واكسن كرونا عرضه نمود به گزارش لیزر تگ مایکروسافت پلتفرمی طراحی نموده که به شرکت ها و مؤسسات درمانی و هم دولت ها امکان می دهد برای توزیع و تزریق واکسن کرونا به بهترین شکل برنامه ریزی کنند.



به گزارش لیزر تگ به نقل از زد دی نت، شرکتهای فراوانی در طراحی این پلت فرم با مایکروسافت همکاری داشته اند که همچون آنها می توان به اکسنتر، آواناده، مزیک گلوبال و غیره اشاره نمود. البته بعضی از این شرکت ها خود به دنبال طراحی پلت فرم های مشابهی هستند که مبتنی بر خدمات کلود مایکروسافت هستند.
پلتفرم مورد اشاره برنامه ریزی برای توزیع ایمن و دقیق واکسن کرونا در نقاط مختلف یک یا چند کشور که توسط شرکتهای مختلف ساخته شده و باید بیشتر از یک مرتبه تزریق شوند را امکان پذیر می کند. این پلت فرم ثبت دقیق مشخصات بیماران و عرضه دهندگان خدمات واکسن، برنامه ریزی چندمرحله ای توزیع و تزریق واکسن، گزارش گیری، تحلیل آماری و پیشبینی روندهای آتی را ممکن می کند.
مایکروسافت از آغاز شیوع کرونا در مارس گذشته بیشتر از ۲۳۰ مأموریت را با هدف برنامه ریزی و مدیریت تزریق واکسن کرونا انجام داده است، اما با طراحی پلت فرم جدید معروف به ثبت واکسن و چاره مدیریتی یا VRAS این کار را به روشی نظام مندتر انجام خواهد داد.

1399/09/22
12:44:25
5.0 / 5
674
تگهای خبر: خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
x
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

لیزر تگ

لیزر و بازی

lazertag.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لیزر تگ محفوظ است